Избор на редактора:

Наука - SpoDeli.eu

Ето какво било огромното невиждано човешко откритие на НАСА! (ВИДЕО)
преди: 1 седмица / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 2541 прегледа
Беше обявено, че предстои НАСА да направи невиждано до сега откритие за хората, което се отнася до нашата слънчева система. То е направено с помощта на апарата Касини, който обикаля около планетата Сатурн. Оказва се, че на един от спътниците е открит водород – Енцелад. През 2010 година бяха заснети високи стълбове пара, които излизат от повърхността на спътника. Сега вече се доказа, че в тя ... още

Учените произведоха първа реколта картофи в марсиански условия! ВИЖТЕ ПОДРОБНОСТИ - ВИДЕО!
преди: 1 месец / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 932 прегледа
Специалистите от Международният център по картофите (CIP) в Перу получи първата си реколта и доказаха, че хората в случай на необходимост могат да си осигурят нормална био храна от Марс. Учените култивираха растението в херметичен куб в почва максимално близка по състав с чуждата планета. Как експириментите на учените ще помогнат на хората от Земята вижте в прикаченият видеоматериал на CIP /NASA ... още

Учени откриха отрова на насекомо, която убива рака по невиждан до сега начин! Надеждата е жива!
преди: 1 месец / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 3138 прегледа
Ново проучване, публикувано в Biophysical Journal разкрива, че отровата на едно насекомо – Polybia paulista, което е вид стършел, съдържа силен компонент, който ликвидира раковите клетки. Става на въпрос за MP1 токсинът. Той убива туморите, но не засяга здравите клетки. Екипът е създал клетъчни мембрани, които са изложени на токсина. Чрез тестовете е установено, че токсина прихваща раковите ... още

КОБ - Тайната за успеха на Путин и Русия! Изтегли книгата и чуй Видеото!
преди: 3 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 6491 прегледа
Оказва се, че «световно правителство» съществува реално и управлява страните и народите на Земята вече не едно столетие. В тази книга читателите ще узнаят не само за фактите, подтвърждаващи съществуването на такова правителство, но ще узнаят за техните тайни методи и способи за управление на милиарди хора в течение на много столетия, с помощта на които се осъществява такова управление в интерес на ... още

Успяха да построят историческото Духовно Радио на Тесла! Това е толкова зловещо! (ВИДЕО)
преди: 3 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 1603 прегледа
Това е един от малкото по-успешни опити да се възстанови духовното радио на Тесла. Това, което може да прави то е ужасяващо за някои, за мен е зловещо. Това е кристално радио, което няма нужда от захранване. Когато го свържем с компютъра си например, звуците, които ще чуем са нещо много странно и притеснително. В следващото видео ще видите 7 теста на въпросното изобретение. Кажете ми какво мислит ... още

Звездната машина Wendelstein 7X доказа, че може да произвежда неограничена, безопасна и безплатна енергия!
преди: 3 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 2973 прегледа
Комплекс „звездна камера“ на име Wendelstein 7-X доказа, че може да се създава чиста и без радиация ядрена енергия, имитирайки това, което става в звездите. Това става чрез студен синтез, който е безопасна форма на ядрения синтез, който по принцип носи немалки рискове и се използва в сегашните реактори. Това е мечта на физиците от десетки години. Техниката обаче е толкова сложна и ус ... още

Учените са в шок! Руски космонавти са се сблъскали с нещо необяснимо! ВИЖТЕ ВИДЕО!
преди: 5 месеца / 3 гласа / 11 точки / 0 коментара / 23966 прегледа
На борда на "Союз-18" под управлението на Василий Лазарев и борден инженер Олег Макаров, които успяха да се скачат със станцията "Союз-4" с промяна на екипажа, се е случила много странна история, за която все още учените нямат никакво обяснение. ... още

Революция в астрономията! Учени твърдят, че Венера е първата обитаема планета от Слънчевата система!
преди: 5 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 962 прегледа
На Венера е имало подходящи условия за живот още преди три милиарда години, както и вероятност да са живели живи същества. Това заяви в Годард Институт за космически изследвания в САЩ. Според учените Венера, а не Земята е първата обитаема планета в Слънчевата система. Изследователите заключават, че по-рано Венера е имала мек климат на повърхността на водата, както и в дълбините на океана до два ... още

Как да учим лесно думи на английски
преди: 7 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 1364 прегледа
Ученето на английски обикновено е бавно и трудоемко. Има си и лесни начини за всичко, все пак. Ето една добра новина: не е нужно да прекарвате часове на ден в изучаване на английски език за да напредвате. Разбира се, колкото повече се занимавате и сте изложени на комуникация на английски, толкова по-бързо ще се получи, но има и много начини да се научи английски, докато правим други неща през деня ... още

НАСА планира да изследва Слънцето отвътре
преди: 7 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 768 прегледа
 Една от най-интересните програми на НАСА, е свързана с мисията Слънчева Сонда Плюс. Новото около нея е, че програмата е одобрена и ще бъде изпълнена през 2018 година. Мисията ще стартира с изстрелване на космически летателен апарат, който трябва да обиколи Слънцето 24 пъти. Ще прелети и седем пъти покрай Венера. След тези обиколки ще се приближава все по-близо до Слънцето и финалът ще бъде влизан ... още

Извънземните искат да се свържат с нас !?
преди: 7 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 1022 прегледа
Това твърдят една част от учените, след като в интернет пространство се появи информация за космически сигнал от далечното съзвездие Херкулес прихванат от руски радиотелескоп "Ратан". Отново на дневен ред изниква въпроса има ли извънземни форми на живот или не. Българският специалист д-р Антоанета Антонова, единственият експерт радиоастроном на територията ни, представя своя отговор пред обществе ... още

ИНОВАЦИЯ! Бетон, който се огъва
преди: 8 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 723 прегледа
Иновативен бетон създадоха учени от техническия университет Нанянг в Сингапур. Идеята е била да се създаде бетон, чиято здравина не зависи от дебелината му. И успяха! Новият бетон е с име ConFlexPave и притежава редица качества, с които превъзхожда обикновения такъв. Създаден е от полимерни микро влакна, които притежават способността да се усукват много повече. Това прави възможно и огъването на ... още

Кемтрейлс следите, конспирация или нормална следа ?
преди: 8 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 595 прегледа