Избор на редактора:

Наука - SpoDeli Подреди по

На: 2018-10-11 06:07:33 преди: 1 седмица / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 207 прегледа
Наука: Астронавтите Нийл Армстронг, Бъз Олдрин и Владимир Илюшин са били на борда на ISV Colombus, изпълнил мисия на НАСА до Марс с кодовото име "Червено слънце". Това смята конспирологът Тим Бекърс, който публикува, както твърди той, видео доказателство в канала си в YouTube - UFO Today. Неясните кадри, заснети от 8-милиметрова камера, показват повърхността на Червената планета отгоре, пише в. "Дей ... още
На: 2018-09-26 20:00:00 преди: 3 седмици / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 228 прегледа
Наука: Преди стотици милиони години на Марс е имало зона подходяща за микробен живот. До такова заключение стигна експертна група под ръководството на Джеси Тарнас от университета Браун. Според учените на Червената планета е имало немалко количество водород предаде БГНЕС. След анализ на данните получени от орбиталната сонда Марс Одисей експертите са установили наличието на торий и калий в марсианските с ... още
На: 2018-09-19 07:25:53 преди: 4 седмици / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 206 прегледа
Наука: Астрономите по света са в недоумение, тъй като никой от тях така и не можа да идентифицира аномалията, която се движи със скорост, която е няколко пъти по-голяма от скоростта на светлината. Не много отдавна се появи информация, че в космоса е открита субстанция, която се движи с невероятна скорост. Въпреки това, използвайки съвременни диагностични методи, учените все още не са успели да определят ... още
На: 2018-09-05 19:15:34 преди: 1 месец / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 187 прегледа
Наука: В края на месец май 2018 година на Червената планета се разрази прашна буря, но това, което учените не подозираха бе силата и мащаба й. До 20-ти юни тя обхвана изцяло Марс, заклещвайки марсохода Опъртюнити в Долината на устойчивостта. Бурята бе изключително силна и дори успя да хвърли толкова много прах в атмосферата на планетата, че от 10-ти юни НАСА изгуби връзка в роувъра си. Като основна ... още
На: 2018-08-14 07:25:09 преди: 2 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 238 прегледа
Наука: Група физици от Колумбийския университет (САЩ) предполага, че квазичастиците на фонона (кванти на звуковите вълни) имат отрицателна маса. При наличие на външно гравитационно поле те трябва да се движат отдолу нагоре. По-рано се смяташе, че фононите нямат никаква маса. Това се съобщава като предварителна информация от arXiv.org. Фононът е колективно възбуждане на атоми от кристали или плътни течно ... още
На: 2018-08-10 12:08:00 преди: 2 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 260 прегледа
Наука: Знанието за климатичните промени ще ни помогне по-добре да се подготвим. Аномални горещини в Германия, пожари в Швеция и останалите скандинавски държави, отровни водорасли, размножаващи се в необичайно топлото през тази година Балтийско море – лятото на 2018 г. е рекордно горещо не само в Европа, но и в много други региони по света. Тази унищожителна промяна на климата е следствие от глобал ... още
На: 2018-08-03 05:51:35 преди: 2 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 285 прегледа
Наука: Учени от университета в Саутхемптън, Великобритания, смятат, че са разкрили тайната на Бермудския триъгълник, пише Sailingscuttlebutt. Изданието припомня, че за последните 100 години в района са загинали повече от 1000 души. Изследователите са допуснали, че причина за масовите корабокрушения са 100-футови вълни (около 33 м), които са появяват в Бермудския триъгълник. Вълните са забелязани за пър ... още
<- 1
Етикети: