Избор на редактора:

Наука - SpoDeli.eu

Учените произведоха първа реколта картофи в марсиански условия! ВИЖТЕ ПОДРОБНОСТИ - ВИДЕО!
преди: 2 седмици / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 852 прегледа
Специалистите от Международният център по картофите (CIP) в Перу получи първата си реколта и доказаха, че хората в случай на необходимост могат да си осигурят нормална био храна от Марс. Учените култивираха растението в херметичен куб в почва максимално близка по състав с чуждата планета. Как експириментите на учените ще помогнат на хората от Земята вижте в прикаченият видеоматериал на CIP /NASA ... още

Учени откриха отрова на насекомо, която убива рака по невиждан до сега начин! Надеждата е жива!
преди: 3 седмици / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 3052 прегледа
Ново проучване, публикувано в Biophysical Journal разкрива, че отровата на едно насекомо – Polybia paulista, което е вид стършел, съдържа силен компонент, който ликвидира раковите клетки. Става на въпрос за MP1 токсинът. Той убива туморите, но не засяга здравите клетки. Екипът е създал клетъчни мембрани, които са изложени на токсина. Чрез тестовете е установено, че токсина прихваща раковите ... още

КОБ - Тайната за успеха на Путин и Русия! Изтегли книгата и чуй Видеото!
преди: 2 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 6409 прегледа
Оказва се, че «световно правителство» съществува реално и управлява страните и народите на Земята вече не едно столетие. В тази книга читателите ще узнаят не само за фактите, подтвърждаващи съществуването на такова правителство, но ще узнаят за техните тайни методи и способи за управление на милиарди хора в течение на много столетия, с помощта на които се осъществява такова управление в интерес на ... още

Успяха да построят историческото Духовно Радио на Тесла! Това е толкова зловещо! (ВИДЕО)
преди: 2 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 1560 прегледа
Това е един от малкото по-успешни опити да се възстанови духовното радио на Тесла. Това, което може да прави то е ужасяващо за някои, за мен е зловещо. Това е кристално радио, което няма нужда от захранване. Когато го свържем с компютъра си например, звуците, които ще чуем са нещо много странно и притеснително. В следващото видео ще видите 7 теста на въпросното изобретение. Кажете ми какво мислит ... още

Звездната машина Wendelstein 7X доказа, че може да произвежда неограничена, безопасна и безплатна енергия!
преди: 2 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 2950 прегледа
Комплекс „звездна камера“ на име Wendelstein 7-X доказа, че може да се създава чиста и без радиация ядрена енергия, имитирайки това, което става в звездите. Това става чрез студен синтез, който е безопасна форма на ядрения синтез, който по принцип носи немалки рискове и се използва в сегашните реактори. Това е мечта на физиците от десетки години. Техниката обаче е толкова сложна и ус ... още

Учените са в шок! Руски космонавти са се сблъскали с нещо необяснимо! ВИЖТЕ ВИДЕО!
преди: 4 месеца / 3 гласа / 11 точки / 0 коментара / 23912 прегледа
На борда на "Союз-18" под управлението на Василий Лазарев и борден инженер Олег Макаров, които успяха да се скачат със станцията "Союз-4" с промяна на екипажа, се е случила много странна история, за която все още учените нямат никакво обяснение. ... още

Революция в астрономията! Учени твърдят, че Венера е първата обитаема планета от Слънчевата система!
преди: 4 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 931 прегледа
На Венера е имало подходящи условия за живот още преди три милиарда години, както и вероятност да са живели живи същества. Това заяви в Годард Институт за космически изследвания в САЩ. Според учените Венера, а не Земята е първата обитаема планета в Слънчевата система. Изследователите заключават, че по-рано Венера е имала мек климат на повърхността на водата, както и в дълбините на океана до два ... още

Как да учим лесно думи на английски
преди: 6 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 1302 прегледа
Ученето на английски обикновено е бавно и трудоемко. Има си и лесни начини за всичко, все пак. Ето една добра новина: не е нужно да прекарвате часове на ден в изучаване на английски език за да напредвате. Разбира се, колкото повече се занимавате и сте изложени на комуникация на английски, толкова по-бързо ще се получи, но има и много начини да се научи английски, докато правим други неща през деня ... още

НАСА планира да изследва Слънцето отвътре
преди: 6 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 739 прегледа
 Една от най-интересните програми на НАСА, е свързана с мисията Слънчева Сонда Плюс. Новото около нея е, че програмата е одобрена и ще бъде изпълнена през 2018 година. Мисията ще стартира с изстрелване на космически летателен апарат, който трябва да обиколи Слънцето 24 пъти. Ще прелети и седем пъти покрай Венера. След тези обиколки ще се приближава все по-близо до Слънцето и финалът ще бъде влизан ... още

Извънземните искат да се свържат с нас !?
преди: 7 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 994 прегледа
Това твърдят една част от учените, след като в интернет пространство се появи информация за космически сигнал от далечното съзвездие Херкулес прихванат от руски радиотелескоп "Ратан". Отново на дневен ред изниква въпроса има ли извънземни форми на живот или не. Българският специалист д-р Антоанета Антонова, единственият експерт радиоастроном на територията ни, представя своя отговор пред обществе ... още

ИНОВАЦИЯ! Бетон, който се огъва
преди: 7 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 686 прегледа
Иновативен бетон създадоха учени от техническия университет Нанянг в Сингапур. Идеята е била да се създаде бетон, чиято здравина не зависи от дебелината му. И успяха! Новият бетон е с име ConFlexPave и притежава редица качества, с които превъзхожда обикновения такъв. Създаден е от полимерни микро влакна, които притежават способността да се усукват много повече. Това прави възможно и огъването на ... още

Кемтрейлс следите, конспирация или нормална следа ?
преди: 7 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 564 прегледа
Една от най-известните конспиративни теории е тази, свързана с кемтрейлс, или иначе казано следите, които оставят самолетите. Според теорията с помощта на кемтрейлс се разпръскват вредни за организма химикали. Дали обаче това е така? Ново проучване по темата внесе повече яснота по тази тема. Няколко специалисти от известни организации са проучили въпроса в детайли. Това са Кен Калдейра от Научни ... още

Престрелка в Тексас, има множество простреляни
преди: 8 месеца / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 596 прегледа
Неизвестен е открил стрелба в столицата на американския щат Тексас – Остин. Местната полиция съобщи в Туитър, че има множество жертви. За момента все още не е ясно колко души са простреляни. Полицията обяви, че всъщност става дума за два инцидента. Местната телевизия KXAN съобщи за хора с огнестрелни рани, като цитира данни от парамедици. Местната спешна помощ също потвърди за огромен брой ... още

Внимание! Мрак на хоризонта
преди: 8 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 1185 прегледа
Това бе предупреждението от НАСА за поредния космически феномен, който ни очаква. Учените казват, че можем да очакваме мрака от 15 ноември 2016, след което ни очаква две седмици мрак. Учените казва, че тъмният феномен стартира малко по-рано на 26 октомври, момент, когато Юпитер и Венера ще бъдат в "паралелизъм", т.е. ще са много близо една от друга. Венера ще започне да се придвижва към югозападн ... още

Краят на човешкото съществуване ще бъде през 2068 ?
преди: 8 месеца / 2 гласа / 8 точки / 0 коментара / 3980 прегледа