Избор на редактора:

Наука - SpoDeli Подреди по

На: 2018-12-01 08:14:15 преди: 1 седмица / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 94 прегледа
Наука: Учените са открили, че аспиринът помага при лечението на множествена склероза. Експериментите върху мишки показват, че приемането на малки дози от лекарството забавя развитието на автоимунен енцефалит, аналог на множествена склероза при гризачи. В статия за Medicalxpress група учени от Медицинския колеж на Департамента по ветерани Джеси Браун в Съединените щати съобщават, че аспиринът облекчава ... още
На: 2018-11-27 08:32:55 преди: 2 седмици / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 91 прегледа
Наука: Този момент, когато стъпиш на педала на газта за секунда преди светофарът да се е променил или когато докоснеш с пръстите си клавишите на пианото още преди да се появи първия звук, попадаш в така нареченото „очаквано или предчувствано време“. Първият тип реакция разчита на спомени от минали преживявания. Другият на ритъм. И двете реакции са от решаващо значение за способността ни д ... още
На: 2018-11-27 08:08:48 преди: 2 седмици / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 128 прегледа
Наука: Човешкият мозък продължава да функционира след смъртта, което означава, че човек знае, че е мъртъв. Това става ясно от ново откритие на учени, които твърдят, че няколко секунди след като спре сърцето мозъчната дейност продължава, съобщава „Дейли Мейл“. Експертите казват, че един  пациент би бил напълно наясно какво се случва с него, тъй като съзнанието му продължава да работи. За кра ... още
На: 2018-11-23 05:38:29 преди: 2 седмици / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 137 прегледа
Наука: Учени от Института по палеонтология във Варшава откриха останки на дицинодонт в Полша, който е предшественик на всички бозайници, включително и на хората. Размерите му се сравняват с този на слон и динозавър, пише списание Science. Намерените останки принадлежат на дицинодонт, който достига 4,5 метра дължина и 2 метра височина, а теглото му е 9 тона. Предполага се, че той е тревопасен.  В момент ... още
На: 2018-11-20 08:07:46 преди: 3 седмици / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 175 прегледа
Наука: Група американски изследователи са стигнали до заключението, че от 536 г. от нашата ера в историята на човечеството започва един от най-ужасните периоди, съобщава Science. Майкъл Маккормик, археолог и историк от Харвардския университет, заявява, че именно тогава "тайнствената мъгла" се е спуснала над Европа, Близкия изток и редица азиатски региони. Поради недостатъчната слънчева светлина в Севе ... още
На: 2018-11-18 09:04:30 преди: 3 седмици / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 235 прегледа
Наука: Водата на Земята може да не е пренесена само от астероидите: Според ново изследване направено в САЩ, водата на Земята може да не произхожда единствено от материал, донeсен от астероиди, както се смяташе досега. Проучването е публикувано в изданието Journal of Geophysical Research. Екип воден от Стивън Деш от Аризонаския държавен университет, поставя под съмнение широко възприетите идеи за астерои ... още
На: 2018-11-06 07:00:29 преди: 1 месец / 1 гласа / 3 точки / 0 коментара / 156 прегледа
Наука: Съветски учени са открили легендарната Атлантида още през 1984 г. Това заявява докторът по геология и минералогия Александър Городницки, цитиран от световните издания. Според учения, през 1984 г. експедиция на борда на кораба "Витяз" открива и изследва подводната планинска система "Подкова", разположена на 300 мили от Гибралтар. На върха на една от подводните планини, специалистите са открили с ... още
<- 1
Етикети: